• Leerlingen Nordwin College Le Roy tuin

Leerlingen van het Nordwin College tijdens praktijkles

Nordwin College Oranjewoud Festival TIJDgenootOnlangs zijn het Nordwin College Heerenveen en het Oranjewoud Festival TIJDgenoot / vriend van de Stichting TIJD geworden. Met een jaarlijkse donatie steunen zijn ons in het verwezenlijken van onze doelen.

Rondelding Ecokathedraal IVNOp zondag 19 november 2017 bent u van harte welkom bij de rondleiding die het IVN en de Stichting TIJD organiseren in de Ecokathedraal in Mildam. De rondleiding begint om 11:00 uur.

Verslag TIJD-symposium 2017 in Museum HeerenveenVoor degene die niet aanwezig konden zijn op het TIJD-symposium van dinsdag 31 oktober 2017, of voor degene die er wel was maar de presentaties nog een keer rustig wil bekijken: het verslag van deze dag staat vindt u hier op onze website.

Joke Hermsen Le Roy lezing EcokathedraalIn de aanloop naar 2018, het jaar dat Leeuwarden-Friesland zich Culturele Hoofdstad van Europa mag noemen, wordt er volop gewerkt aan alle evenementen die gehouden worden. Juist dan is het goed om zo nu en dan gas terug te nemen en niets te doen. Hiervoor pleit Joke Hermsen, schrijfster van het boek "Stil de tijd" en op het TIJD-symposium van 2012 de Le Roy lezing heeft gehouden (zie foto).

Ecokathedraal LF2018 Heerenveen Stichting TIJD workshop

U kunt zich vanaf nu inschrijven voor één of meer van de negen workshops Ecokathedraal denken en werken die de Stichting TIJD in 2018, het jaar dat Leeuwarden Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is.

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokthedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!