Ecokathedraal LF2018 Heerenveen Stichting TIJD workshop

U kunt zich vanaf nu inschrijven voor één of meer van de negen workshops Ecokathedraal denken en werken die de Stichting TIJD in 2018, het jaar dat Leeuwarden Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is.

Alle workshops vinden plaats op woensdag. Sprekers zijn Oeds Westerhof, Huub Mous en Peter Wouda. Het ochtendprogramma vindt plaats in zalencentrum Trinitas, Coehoorn van Scheltingaweg 1 in Heerenveen.
's Middags bezoeken we de Le Roy tuin in Heerenveen waar we gaan wandelen, fotograferen, dichten, stapelen, snoeien, discussiëren,.....

De kosten voor deze workshop bedragen € 50,- per persoon. Dit is inclusief lunch en een boek naar keuze dat door de Stichting TIJD in eigen beheer is uitgegeven. Een overzicht van deze boeken vindt u op de website van de Stichting TIJD.

U kunt zich inschrijven voor meerdere workshops. Gebruik 1 aanmelding per persoon!

Ga door naar de inschrijf-website >