Rutger SpoelstraIn het Eetbaar Park Zuiderpark van het Permacultuur Centrum in Den Haag houdt architect Rutger Spoelstra op donderdag 15 december 2011 en dia-lezing over de Ecokathedraal in Mildam.

De lezing begint om 20:00 uur, en kost € 5,- of 10 Talenten (Lokale munteenheid). U dient zich vantevoren aan te melden via het aanmeldformuliier op de site van het Eetbare Park.

Het Eetbare Park is een initiatief van Nils Norman. Met zijn project 'Eetbare Tuinen' (2009-2011) onderzoekt Nils Norman op twee locaties in Den Haag (Stadsboerderij Zuiderpark en ATV Nut en Genoegen) de mogelijkheden van een bottom up wijze van stedelijke planning die tevens duurzaam en ecologisch is. Voor beide plekken heeft de kunstenaar op basis van Permacultuur eetbare tuinen ontworpen.
Eetbaar Park Den HaagOp het terrein van Stadsboerderij Zuiderpark is in 2010 het paviljoen geplaatst, waar het de komende jaren dienst zal doen als plek voor voorlichting over 'Eetbare Tuinen' en Permacultuur. Permacultuur Centrum Den Haag, een Haagse ngo die de mogelijkheden van regionale duurzame voedselproductie onderzoekt, communiceert en realiseert, is partner in het project van Norman.