oranjewoud festival 5Net als in 2015 is de Ecokathedraal in Mildam dit jaar weer een locatie waar het Oranjewoud Festival een uitvoering ten gehore zal brengen. Dit jaar zal onder de titel "de zingende zonderling" het stuk Ursonate van Dada-performer Kurt Schwitters ten gehore worden gebracht, waarbij het publiek actief mee mag doen.

Florian de Backere zal de spreker zijn van het stuk met hulp van "natural resources or what to do when the power fails".
Het Oranjewoud Festival heeft dit jaar voor het eerst Ludwig als artistiek partner. Ludwig is een collectief van gedreven ambitieuze musici en creatieve denkers die hun sporen verdiend hebben in het culturele veld.

Meer informatie over deze uitvoering vindt u op de website van het Oranjewoud Festival