hems zwierHet bestuur van de Stichting TIJD deelt met groot genoegen mee dat Hems Zwier uit Voorst benoemd is tot de nieuwe voorzitter. Na het aangekondigde vertrek van Peter Brinkman, die vanaf de oprichting van de stichting in 2001 voorzitter is geweest, en na gesprekken tussen Hems en bestuursleden van de stichting zijn wij erg blij dat Hems deze taak op zich heeft willen nemen.

Al een aantal jaren is hij bekend met het gedachtegoed van de stichting, en op 3  jaarlijkse symposia op 31 oktober heeft u kennis met hem kunnen maken in zijn rol als dagvoorzitter.

Hems omschrijft zichzelf op zijn website als een 'avonturier naar het hart van mens en organisatie. Aanjager en begeleider bij verandering. Heeft een duidelijke visie op transitie en transformatie. Denkt in groot "grootschalige landelijke projecten" en in klein "kleine creatieve denksessies of bewustwordingstrajecten".'