Het Oranjewoud Festival gaat dit jaar door en vindt plaats vanaf donderdag 19 t/m zondag 22 augustus. Het programma laat het publiek klassieke muziek horen, voelen en beleven in de prachtige entourage van Landschapspark Oranjewoud.

1624014740 innervoice vierkant 1080px

Dit jaar is ook de ecokathedraal in Mildam weer een van de locaties. Daar staat de muzikale voorstelling Inner Voice op 20 en 22 augustus (vier keer) geprogrammeerd. De voorstelling is door Cora Burggraaf speciaal voor deze plek gemaakt, en vertelt het verhaal van Elsa Diepenbrock. Over een vrouw die haar eigen stem lange tijd liet verstommen....

INNER VOICE

"Inner Voice is een muzikale voorstelling over een vrouw die haar eigen stem lange tijd liet verstommen. Als echtgenote van de beroemde componist Alphons Diepenbrock die alle aandacht opeiste, viel Elsa Diepenbrock langzaamaan stil. Ook al hielp zij als stottertherapeut anderen juist te praten en sprak zij met gemak in drie talen een grote groep mensen toe, haar eigen stem haperde. Geleidelijk bewoog zij van branie naar bescheidenheid.

Omdat muziek voor Elsa gelijk stond aan het leven, zong zij in haar hoofd. Cora Burggraaf duikt in haar wereld en leent Elsa haar stem. Hun stemmen passen bij elkaar. Inner Voice is een verhaal van herkenning".

Voor het programma en online kaartverkoop klik hier om naar de website te gaan van het Oranjwoudfestival.