Nicole MontagneDe Le Roy lezing 2014 zal worden gehouden door Nicole Montagne. Dit zal op het jaarlijkse symposium plaatsvinden op vrijdagmiddag 31 oktober 2014 bij De Koningshof in Heerenveen.
Montagne is graficus, illustrator en schrijver. Ze volgde de Academie voor Beeldende Kunsten in Utrecht en won in 1998 Nederlandse Grafiekprijs. Ze debuteerde als schrijfster met de bundel "De neef van Delvaux" die werd genomineerd voor de Jan Hanlo Essayprijs en de belgische KANTL-essayprijs. In haar laatste essay-bundel "Een makelaar in Pruisen" ligt de nadruk op een andere manier van kijken en tijdsbeleving. De bundel is goed ontvangen in de diverse recenties.
Meer informatie over Nicole Montagne vindt u op haar website schrijven en grafiek.

Meer details over het programma, aanmelding en kosten vindt u hier