Leerschool Permacultuur FrieslandDe Stichting Leerschool Permacultuur Friesland houdt op zaterdag 5 en 12 maart van 12:00 uur tot 15:30 een ontmoetingsdag in de Blokhuispoort in Leeuwarden.
Er is een presentatie van de uitgangspunten en de toekomstige werkwijze van de Leerschool Permacultuur en er wordt een korte documentaire getoond over permacultuur in Nederland.

Aanwezigen kunnen zich ook inschrijven als meewerker en waarvoor (welke onderdelen) en wanneer (dagdelen/uren in de week) je eventueel beschikbaar bent. Het gaat dan om zaken als meedenken over strategie in het bestuur, tot concreet werken in de tuin en van willen meehelpen opzetten van een theetuin tot het organiseren en uitvoeren van activiteiten.
Verder is er gelegenheid, als daar nog tijd voor is, aansluitend het terrein te bezoeken om te bekijken waar de Leerschool Permacultuur zal worden gehuisvest, namelijk het terrein aan de Potmarge in Leeuwarden.

Zie ook de website van de Leerschool Permacultuur.