Fototentoonstelling Odd Fellows HeerenveenOp zaterdagmiddag 6 april 2013 bent u tussen 14:00 en 17:00 uur van harte welkom bij een lezing over de foto-tentoonstelling van Peter Wouda met foto's van de Ecokathedraal in het gebouw van de Odd Fellows in Heerenveen. De tentoonstelling is alleen deze middag toegankelijk voor iedereen, dus ook niet-leden van de Odd Fellows. Fotograaf Peter Wouda zal die middag vertellen over zijn foto's die hij sinds 1998 in de Ecokathedraal in Mildam en de Le Roy tuin in het centrum van Heerenveen heeft gemaakt.

Ook zijn de fotografen Bert Dalmolen en Philip McIntyre aanwezig, die zullen vertellen over de foto's die ze in de afgelopen jaren in de Ecokathedraal en de Le Roy tuin in Heerenveen hebben gemaakt. Philip McIntyre heeft samen met Esther Boukema het boek "Natuur, Cultuur, Fusie" gemaakt dat bij het NaI (Nederlands Architectuur Instituut) is uitgegeven. Gespreksleider van de middag is  Rinse van der Schoot (bestuurslid van de Stichting Tijd), en er is voor alle bezoekers een mooie brochure met meer informatie over de Ecokathedraal en de Stichting Tijd.

Meer informatie over de Odd Fellows in Heerenveen vindt u op hun website.

Aanmelden is niet noodzakelijk, maar wel gewenst. Dit kan eventueel via facebook, of stuur een mail naar info@stichtingtijd.nl