Kinkek 2011Op zaterdag 2 juli 2011 van 14:00 to 15:00 uur is er in de Le Roy tuin / Ecokathedraal in Heerenveen Midden een uitvoering geweest van het kwintet Musica per Tutti als onderdeel van het Kinikek festival dat die dag wordt gehouden. Als onderdeel van het repertoire dat ten gehore werd gebracht was het "Eala Fria Fresena", ook wel bekend als het alternatieve Friese volkslied, naar een gedicht van Pieter Jelles Troelstra (zie video).

Ook werd een stuk uit de opera "Der Zauberflöte" van Mozart ten gehore gebracht.

'Kinikek' is fries voor "kan ik ook". Op diverse bijzondere locaties  worden amateurkunstenaars in de gelegenheid gesteld om hun kunsten te vertonen. Musica per Tutti zal op meerdere plekken in Heerenveen optreden, waaronder dus de Le Roy tuin.

Lees meer informatie over het programma van die dag op de website van Kinikek .