VAYU theatervoorstelling Le Roy tuinDantheater VAYU gaat op zaterdag 19 september 2015 2 voorstellingen geven in de Le Roy tuin Heerenveen-midden. De titel van de voorstelling is Geld Geldt.
De voorstellingen zullen plaats vinden om 16.00 uur en 20.15 uur. Aanmelden kan via info@danstheatervayu.nl of via het facebook-evenement.

Geld Geldt is een voorstelling die gaat over de waarde en/ of waardeloosheid van geld in de huidige maatschappij. Wat is de toegevoegde waarde van geld wanneer het hebben van geld als beperking wordt ervaren? Maakt financieel fortuin gelukkig, of maakt geluk juist fortuin?
De dansersnemen het publiek in een 75 minuten durende voorstelling mee op weg naar hun eigen conclusie over de waarde die zij hechten aan het begrip geld.

In het kader van de thematiek van de voorstelling vragen wij geen entreegeld. Een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.
I.v.m. het beperkte aantal zitplaatsen wordt aangeraden om uw eigen stoel mee te nemen.

Danstheater VAYU is opgericht in 2012 door Jesca de Graaf en Marijn Neuman; twee jonge eigenzinnige dans- en theatermakers, die samen hun droom en passie achterna jagen.
De stijl van Danstheater VAYU is rauw, hard, energiek, experimenteel, theatraal en expressief. Het zoeken naar nieuwe bewegingstaal, uitdagingen en samenwerkingsverbanden staat centraal.
Naast VAYU | Production heeft Danstheater VAYU ook een talentgroep, VAYU | Talent, waar talentvolle dansers zich kunnen ontwikkelen.

De Le Roy tuin aan de Europalaan en Pres. Kennedylaan in Heerenveen is een ontmoetingsplek waaraan iedereen zijn of haar creativiteit kan toevoegen. De tuin in Heerenveen-Midden is een eeuwigdurende samenwerking tussen mens, plant en dier. Door minimaal ingrijpen van omwonenden en vrijwilligers (vrijhouden van paden en stapelen van bouwsels) en het toelaten van natuurlijke ontwikkeling heeft de kilometer lange tuin de afgelopen 50 jaar zich kunnen ontwikkelen tot een Ecokathedraal, naar voorbeeld van de Ecokathedraal in Mildam waar Louis G. Le Roy (1924 - 2012) aan is begonnen en waar nog volop aan gebouwd wordt door meerdere vrijwilligers.

Ik ga akkoord met de Privacy beleid