Roelof KosterRoelof Koster, grafisch ontwerper en design-adviseur, is toegetreden tot het bestuur van de Stichting TIJD.
Koster woont en wekrt in Mildam, de plek waar Louis Le Roy zijn Ecokathedraal project begon. Naast het ontwerpen van boeken (o.a. Cito in Arnhem, de Open universiteit in Heerlen en uitgeverij Wolters-Noordhoff in Groningen), grafisch ontwerp (Rijksuniversiteit Groningen, De Arbeiderspers, Kuno van Dijk stichting voor verslavingszorg, Thuiszorg Het Friese Land, BügelHajema Adviseurs, gemeente Hoogezand-Sappemeer) en het geven van designadvies werkt hij o.a. voor Keunstwurk in Leeuwarden, hét expertise- en adviesorganisatie voor cultuureducatie, amateurkunst en professionele kunst in Fryslân.

Het bestuur hoopt en verwacht met de creatieve inbreng van Roelof Koster en zijn netwerk dat de stichting TIJD zich de komende jaren verder kan ontwikkelen tot een professionele organisatie. Wij hopen op een plezierige samenwerking!

Meer informatie vindt op www.roelofkosterdesign.nl