DHervormde Kerk Le Roy tuine Werkgroep Oud Heerenveen organiseert donderdagavond 8 juni 2017 een rondleiding door Heerenveen-Midden. Daarbij wordt ook de Le Roy tuin aangedaan.

Wist u bijvoorbeeld dat de voormalige Hervormde Kerk, hier op een oude tekening, die eind jaren 60 is afgebroken gebruikt is voor ophoging van de Le Roy tuin die toen in aanleg was? Grote tegels van het wandelpad zijn nog steeds zichtbaar in de tuin.
De historische wandeling start om 19.00 uur op de stoep van Museum Heerenveen. Aanmelden voor de rondleiding via  VVV-Heerenveen, telefoon 0513 62 55 55 of per e-mail: balie@heerenveenmuseum.nl. De kosten bedragen € 5,00 per persoon. Donateurs en jongeren tot 16 jaar betalen € 2,50. Graag bij de gids met gepast geld betalen. Er kunnen maximaal 20 personen aan de rondwandeling deelnemen.