• Leerlingen Nordwin College Le Roy tuin

Leerlingen van het Nordwin College tijdens praktijkles

Keunstwurk Drsign over Smart Villages en EckathedraalOnder de titel  "Smart Villages, toekomst creatieve industrie in noorden"  organiseerde Keunstwurk op woensdag 28 juni 2017 een symposium in MFA It Merklân in Rottevalle. Sprekers waren o.a. Rob Hendriks van architectenbureau DAAD, kustenares Claudy Jongstra en Oeds Westerhof namens Leeuwarden / Fryslân Culturele Hoofdstad 2018.

Gedurende zowel het middagprogramma, waarbij een multidisciplinaire groep mensen creatief nadachten over oplossingen rond een vraagstelling van de dorpen Mildam en De Hoeve, als ook tijdens het avondprogramma waarin de bevindingen van de denk-sessies en de eerder genoemde sprekers aan het woord kwamen, kwam TIJD en Louis Le Roy regelmatig ter sprake.

Lees de blog over deze middag op de website van Keunstwurk.

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokthedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!