Keunstwurk Drsign over Smart Villages en EckathedraalOnder de titel  "Smart Villages, toekomst creatieve industrie in noorden"  organiseerde Keunstwurk op woensdag 28 juni 2017 een symposium in MFA It Merklân in Rottevalle. Sprekers waren o.a. Rob Hendriks van architectenbureau DAAD, kustenares Claudy Jongstra en Oeds Westerhof namens Leeuwarden / Fryslân Culturele Hoofdstad 2018.

Gedurende zowel het middagprogramma, waarbij een multidisciplinaire groep mensen creatief nadachten over oplossingen rond een vraagstelling van de dorpen Mildam en De Hoeve, als ook tijdens het avondprogramma waarin de bevindingen van de denk-sessies en de eerder genoemde sprekers aan het woord kwamen, kwam TIJD en Louis Le Roy regelmatig ter sprake.

Lees de blog over deze middag op de website van Keunstwurk.