Aarhus school of architectureOp uitnodiging van de "School of Architecture" in het Deense Aarhus, zal de stichting Tijd op dinsdagmiddag 20 november een lezing geven in het kader van een thema-week over "Time and landscape-design". Deze lezing is niet alleen te bezoeken voor studenten, maar is open voor geïnteresseerden.

Aarhus lezing EcokathedraalNaast voorzitter Peter Brinkman zal ook Rob Hendriks van het architectenbureau DAAD uit Beilen die middag aan het woord komen. Het hele programma van de middag vindt u hier.

De middag is een onderdeel van het programma  "Teaching Time"  van assistent Prof. Stefan Darlan Boris.

Volgend jaar zal een groep studenten van de school een aantal dagen naar Heerenveen komen, waar ze o.a. de Ecokathedraal in Mildam en de Le Roy tuin in Heerenveen gaan bezoeken.