videoclip you got me ecokathedraalDoor de jaren heen zijn er in de ecokathedraal in Mildam verschillende video-clips en fotosessies geweest van muziekgroepen. Onlangs nog brachten de bands Overruled (Thrashing Speed Metal) en Katie Koss een bezoek aan Mildam

De videoclip van Katie Koss is mede mogelijk gemaakt door Gemeente Heerenveen. Sa Fier Fan Hûs is een project van St. Friesland Pop, waarin filmmakers worden samengebracht met talentvolle bands/muzikanten; op een interessante, mooie of betekenisvolle locatie in Friesland. Doel is om muziek- en filmtalent samen te brengen en in teamverband te werken aan nieuwe producties, en tegelijkertijd boeiende plekken van de provincie Fryslân onder de aandacht te brengen

Bekijk de video-clip van Katie Koss:

Een van de foto's van Overruled:
fotosessie ecokathedraal metalband Overruled

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokathedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
Privacy policy