129638akleinformaat

6th place tree of the year: De kastanjeboom uit Vales - Portugal

Door Covid-19 zal het symposium dit jaar in een andere vorm terugkomen, de live bijeenkomst kan helaas niet plaatsvinden.

We zien elkaar een andere keer weer in het mooie Posthuis theater en vragen jullie om de website of de Facebook pagina's in de gaten te houden. Via nieuwe vormen zullen we jullie bereiken en kijken uit naar een volgende (digitale) ontmoeting!

Het programma zullen we stap voor stap gaan uitrollen. Via interview, podcast, fotoreportage, beeldessay, blog of vlog, de Coronatijd dwingt ons om  te vernieuwen en te kijken naar wat wél kan. Net als de natuur, die ook liever groeit waar het wel gaat.

Een live symposium is tot nu toe hoe we het liefst met jullie in contact komen. Dit proberen we volgend jaar opnieuw te organiseren. Misschien zijn we dan ook verder in het delen van informatie via andere vormen en kunnen we tegelijkertijd live en 'onlive' zijn, waarbij tijdgenoten zelfs vanuit het buitenland de bijeenkomst kunnen volgen en actief kunnen deelnemen.

Elke vervolgstap die voortkomt uit het Symposium zal herkenbaar worden geplaatst op deze website en gedeeld via social media. In de titel zul je altijd "Bomen over bos' tegenkomen.

We willen je bedanken voor je enthousiasme en bereidheid om naar Heerenveen te komen. Tot ziens bij een volgende publicatie!