Ronald van de Hoff Le Roy lezing 2017 Stichting TIJD

Het jaarlijkse TIJD-symposium zal dit jaar plaatsvinden op dinsdag 31 oktober 2017, de geboortedag van Louis Le Roy en de oprichtingsdatum van de Stichting TIJD. De Le Roy lezing zal gehouden worden door Ronald van den Hoff, schrijver van het boek Society 3.0 en het Seats2meet concept met tientallen creatieve werkplekken in Nederland.

Andere sprekers zijn duurzame veehouder Jaring Brunia en Milou van Rijn zal spreken over Tiny Forests. De wereldmuziekgroep RemoliNo speelt fragmenten uit "Skaad oer 't Waad'. Het symposium vindt plaats in Museum Heerenveen aan de Minckelerstraat 1 in Heerenveen.

's Ochtends kunt u deelnemen aan een workshop waarbij o.l.v. Rob Hendriks naar mogelijkheden wordt gekeken om het atelier dat op de acokthedraal in Mildam staat te transformeren naar een andere functie.

U kunt zich hier aanmelden voor het symposium.

Workshops Ecokathedraal denken en werken in 2018

Ecokathedraal workshop LF2018 Ecokathedraal gemeente heerenveen workshop

In 2018, als Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa is, organiseert de Stichting TIJD in samenwerking met de Gemeente Heerenveen 9 workshops "Ecokathedraal denken en werken".

Meer informatie vindt u op www.ecokathedraal.nl.

Aanmelden is vanaf nu mogelijk!

Wat doen wij met uw gegevens? Lees onze privacyverklaring
I agree with the Privacy policy