merel melief dagvoorzitter TIJD-symposium Merel Melief is hoofdredacteur van het tijdschrift Noorderbreedte dat burgers en vakmensen wil inspireren tot zorgvuldige omgang met de noordelijke leefomgeving. Ze is dagvoorzitter bij het TIJD-symposium.

Merel is altijd op zoek naar manieren om het beste in elkaar naar boven te halen. Want het is daar waar mensen elkaar ontmoeten dat er iets bijzonders kan ontstaan. Het zijn dan ook niet haar studies filosofie en journalistiek waar ze het meest van leert maar de plekken waar ze komt en de bijzondere mensen die ze daar spreekt. Met veel plezier is ze sinds 2016 projectleider bij Roeg & Roem

Sprekers van het TIJD-symposium 2018 zijn Jan Doevendans, Ad Marijs (Le Roy lezing), Rob Hendriks, en Enno Zuidema. Marjolein de Graaff laat een stuk uit haar one-womenshow Deugzucht zien en Marijke Pieters toont werk dat ze de afgelopen 2,5 jaar heeft gemaakt nadat ze inspiratie vond in de Ecokathedraal in Mildam.

Ook aawezig zijn bij het symposium op 31 oktober: bestel online kaarten bij het Posthuis Theater in Heerenveen of koop op de dag zelf de kaarten bij de kassa.