marjolein de graaff 1 foto angeliek de jongeMarjolein de Graaff. Foto Angeliek de Jonge

In haar planeetreddende one-womanshow Deugzucht springt Marjolein de Graaff moeiteloos van de sloppenwijken van Jakarta, via de uiteinden van het universum in de helikopter van de Franse president. Met subtiele humor baant zij zich een weg door wegwerpfeestjes en de kleren van de doden. Bij vlagen vilein, dan weer poëtisch en troostend: dit is cabaret voor de doordenker.

Een mix van verhalen, kleinkunstliedjes en een toefje klassiek!

Andere deelnemers aan het TIJD-symposium zijn Enno Zuidema (stedebouwkundige, Places of Hope, MVRDV), Ad Marijs (Le Roy lezing), Marijke Pieters (schilderijen), Merel Melief (dagvoorzitter), Jan Doevendans (ecoloog)

Ook aanwezig zijn bij het symposium op 31 oktober? Reserveer online kaarten bij het Posthuis Theater in Heerenveen of koop op de dag zelf de kaarten bij de kassa.